Wat doe ik als een gast telefonisch annuleert?

Indien een gast telefonisch annuleert is het belangrijk om de reservering bij Munched te annuleren om te voorkomen dat je onnodig gefactureerd wordt (alleen van toepassing bij een gratis zakelijk account). Via de mail met de destijds gestuurde reserveringsaanvraag kun...

Hoe kan ik een specifieke reservering zoeken?

Om een specifieke reservering te bekijken ga je naar het tab Reserveringen in het dashboard. Hier staan alle reserveringen van je restaurant(s). Door middel van het zoekfilter kun je snel tot een specifieke reservering komen.

Moet ik betalen voor het ontvangen van reserveringen?

Wanneer je een gratis zakelijk account hebt betaal je per reservering een vergoeding voor het ontvangen van de reservering. Deze vergoeding is €2,- per persoon per reservering. Wanneer je een Munched Advanced account hebt betaal je geen vergoeding voor het ontvangen...

Hoe zet ik het ontvangen van reserveringen uit?

Om reserveringen voor een restaurant via Munched uit te zetten ga je naar je restaurantpagina in het Dashboard. Onder het tab Opties vind je een knop om Online reserveren te deactiveren. Sla de wijzigingen op en je restaurant zal geen reserveringen meer ontvangen.