Hoe beheer ik de beoordelingen van mijn gasten?

Mensen die via Munched gereserveerd hebben, kunnen een beoordeling achterlaten na een bezoek aan je restaurant. Controleer deze regelmatig bij het ‘Beoordelingen’ tab in het dashboard en beantwoord ze. Of het nu is om ze te bedanken voor hun feedback of...

Hoe bewerk ik openingstijden voor specifieke data?

Momenteel is het niet mogelijk om afwijkende openingstijden in te vullen op basis van specifieke dagen. Dit is een functie waar wij nog mee bezig zijn. Je kunt alleen kiezen voor de openingstijden van Ma – Vrij.

Kan iedereen een beoordeling plaatsten op Munched?

Alleen gasten die na hun reservering zijn komen eten kunnen beoordelingen schrijven over hun ervaring. Gasten die hun reservering hebben geannuleerd of die niet zijn komen opdagen, hebben geen recht om een beoordelingen te schrijven.

Schrijven alle gasten die via Munched reserveren een beoordeling?

Wij streven ernaar dat iedereen die via Munched gereserveerd heeft een beoordeling schrijft over hun ervaring. Dit is voor zowel de community, toekomstige bezoekers en jij met het restaurant zeer waardevol. Na het bezoek ontvangt de gast per mail een uitnodiging tot...

Worden beoordelingen op Munched direct gepubliceerd?

Nee, alle beoordelingen die ingestuurd worden komen eerst langs onze moderators waarin zij ze toetsen op een aantal criteria. Dit doen wij om ervoor te zorgen dat ze geen lasterlijke, discriminerende of beledigende opmerkingen bevatten.