Veelgestelde vragen

Direct antwoord op je vragen? Grote kans dat jouw vraag al eens beantwoord is en tussen de veelgestelde vragen over Munched staat. Zo niet, neem dan eenvoudig contact met ons op via social media of support@munched.nl

Account en voorkeuren

Na het bezoeken van een van onze restaurants wil je natuurlijk je mening delen met de community. Je kan gemakkelijk een review schrijven op ons platform. Dit doe je eenvoudig door naar de restaurantpagina van het restaurant te gaan waar je een review over wilt schrijven en dan naar het onderdeel beoordelingen. Hier klik je op de knop ‘Schrijf een beoordeling’.
Lid worden van Munched is erg makkelijk. Als je op Munched.nl zit druk je bovenin op de website op inloggen. Op deze pagina zie je vervolgens een knop om je aan te melden. Na het aanmelden heb je toegang tot het volledige platform, kun je meer berichten bekijken en gebruik maken van alle functionaliteiten. Welkom bij de Munched community!
Ben je jouw wachtwoord vergeten? Geen paniek! Het gebeurt vaker dan je denkt. Klik bij het inlogscherm op “wachtwoord vergeten” en vul je e-mailadres in. Vervolgens krijg je email waarmee je een nieuw wachtwoord kunt genereren. Herkennen we je e-mailadres niet? Misschien heb je nog geen account. Maak er meteen een aan.
Wat vervelend dat het niet lukt een account aan te maken. Misschien heb je het verkeerde e-mailadres doorgegeven. Probeer het gerust nog een keer. Het kan zijn dat we een tijdelijke storing hebben op onze website. Kom je echt niet verder? Neem dan even contact met ons op.
Wil je je account verwijderen? Neem dan even contact met ons op via support@munched.nl.
Vervelend dat het niet lukt om in te loggen. Heb je al een account aangemaakt voor Munched? Zo niet, registreer je dan eerst. Heb je een account, en heb je jouw wachtwoord en e-mailadres goed ingevuld? Kom je echt niet verder? Neem dan even contact met ons op via support@munched.nl.
Ben je jouw e-mailadres vergeten? Geen paniek! Neem even contact met ons op via support@munched.nl.
Om jouw persoonlijke gegevens te wijzigen hoef je alleen maar even in te loggen. Binnen jouw account kun je jouw gegevens aanpassen. Ben je nog niet lid van Munched? Dan kun je jouw gegevens niet online wijzigen. Maak direct een Munched-account aan. In het vervolg kun je dan direct je eigen gegevens wijzigen.
Als je tevreden bent over een restaurant wil je die misschien toevoegen aan je favorieten. Dit doe je eenvoudig door naar het overzicht van restaurants te gaan en op het hartje te klikken. Je kan vervolgens in je account al de restaurants terugvinden waar je een hartje aan hebt gegeven.
Een account aanmaken bij Munched is erg makkelijk. Als je op Munched.nl zit druk je bovenin op de website op inloggen. Op deze pagina zie je vervolgens een knop om je aan te melden. Na het aanmelden heb je toegang tot het platform en kan je meer berichten bekijken. Welkom bij de Munched community!

Load More

Ik heb een allergie

Met een speciaal dieet zit je bij Munched goed. Wij zorgen ervoor dat iedereen met een speciale dieetwens lekker uit eten kan gaan. Kijk op ons platform bij ‘Restaurants’ en filter links op je wensen. Zit je dieetwens er niet tussen? Neem dan even contact met ons op! Dan kijken wij samen wat er voor je mogelijk is. Wij zorgen ervoor dat je lekker uit eten kan gaan.

Load More

Overige vragen

Na het bezoeken van een van onze restaurants wil je natuurlijk je mening delen met de community. Je kan gemakkelijk een review schrijven op ons platform. Dit doe je eenvoudig door naar de restaurantpagina van het restaurant te gaan waar je een review over wilt schrijven en dan naar het onderdeel beoordelingen. Hier klik je op de knop ‘Schrijf een beoordeling’.
Reserveringen van restaurants staan altijd open, mits het restaurant reserveringen ontvangt. Je kunt tot 4 uur voor de tijd dat je wilt eten reserveren via Munched. Let op, het restaurant moet je reservering nog wel bevestigen. Mocht je 100% zeker willen zijn dat je reservering gelukt is wacht dan op de bevestiging in je email of neem contact op met het restaurant.
Lunchen is zeker ook mogelijk. Dit kan een restaurant zelf aangeven op hun pagina. Kijk gemakkelijk op de pagina van het restaurant om te kijken wat hun openingstijden zijn en of er voor de lunch speciale deals zijn.

Load More

Reserveringen

Wij proberen het reserveren zo gemakkelijk mogelijk te maken. Op het moment dat je bij het restaurant zit waar je wilt reserveren druk je daarom ook gemakkelijk op de reserveer knop om een reservering te plaatsen bij een restaurant. Let wel op dat na het reserveren het restaurant deze reservering nog moet bevestigen!
Indien je je reservering wilt annuleren kan je dit doen via Munched.nl. Je kan via je eigen account op Munched gemakkelijk je reservering beheren. Ook is het mogelijk om via de mail die je gekregen hebt van de reservering te klikken op ‘reservering annuleren’. LET OP! Reserveringen kunnen niet telefonisch bij het restaurant geannuleerd worden. Mocht het op een of andere reden niet lukken om via je account je reservering te annuleren kan je contact opnemen met Munched.nl.

Load More

Restaurant acties

Een kortingsactie houdt in dat het restaurant tijdelijk een speciale deal heeft voor de Munched community. Als je via ons reserveert krijg je de mogelijkheid om met korting bij het restaurant te eten. De korting/deal biedt het restaurant zelf aan en heeft Munched geen invloed op. Ook rekent Munched geen fee/comissie aan het restaurant voor het plaatsen van een deal. De voorwaarden voor een actie staan op de restaurantpagina vermeld.
Betalen voor een actie/menu doe je in het restaurant. Het enige wat je moet doen is de actie reserveren via ons platform. De rest gaat vanzelf!
Reserveringen van restaurants staan altijd open, mits het restaurant reserveringen ontvangt. Je kunt tot 4 uur voor de tijd dat je wilt eten reserveren via Munched. Let op, het restaurant moet je reservering nog wel bevestigen. Mocht je 100% zeker willen zijn dat je reservering gelukt is wacht dan op de bevestiging in je email of neem contact op met het restaurant.

Load More

Load More